Što ćeš sve pročitati u tekstu?
Digitalni procvat doveo je do intenzivne konkurencije u svakoj industriji jer se sve više kupaca sada oslanja na digitalne kanale kako bi pronašli proizvod ili uslugu. To je potaknulo tvrtke na snažnu digitalnu prisutnost na internetu i aktivno udovoljavanje različitim zahtjevima svojih kupaca. Digitalna prisutnost u poslovnom smislu u 2023. ipak je više od toga.
Digitalna prisutnost vam omogućuje da plasirate svoje proizvode ili usluge željenoj ciljnoj publici za mnogo niže troškove od onih koje ćete možda morati potrošiti na tradicionalne marketinške pristupe. Na primjer, jednokratni trošak za dizajn profesionalne web stranice i promicanje vaših ponuda putem nje može biti mnogo isplativiji od distribucije letaka svaki mjesec ili oglašavanja putem jumbo plakata ili drugih medija.
Već smo prešli u digitalno naprednu eru. Zbog toga je pravo vrijeme da iskoristite snagu različitih digitalnih alata kao što su društveni mediji i mobilni marketing i rigorozno promovirate svoj brend. Osim toga, online prisutnost s profesionalnim web mjestom i stranicom na društvenim mrežama također će nastaviti promovirati vaše poslovanje 24 sata dnevno. U kombinaciji s alatima za automatizaciju, možete pretvoriti svoj web u portal koji radi 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, gdje se korisnici mogu povezati s vašom tvrtkom i obavljati transakcije.
U nastavku je 5 snažnih razloga koji objašnjavaju zašto biste se danas trebali usredotočiti na dobru digitalnu prisutnost.
Pokretanje poslovanja na mreži oslobađa vas ograničenja fizičkih granica. Možete promovirati svoje proizvode i usluge globalnoj publici prema svojim potrebama i planovima za širenje poslovanja. Samo trebate imati snažnu digitalnu marketinšku strategiju i promišljen online poslovni model kako biste služili svojim klijentima.
Biti na mreži također vam omogućuje da zaradite kredibilitet i pouzdanost u industriji i privučete više poslovnih partnerstava. Omogućuje vam i da dosegnete mobilne korisnike, što je u posljednje vrijeme postalo brzo rastuće tržište. Na taj način također možete istražiti više poslovnih prilika i poboljšati svoj doseg kao i prihod.
Možete primijeniti različite digitalne marketinške strategije kao što su SEO i marketing na društvenim mrežama kako biste ciljali pravu publiku za promicanje svoje tvrtke. Na primjer, možete plasirati svoju robu i usluge ljudima koji su u najpovoljnijoj demografiji i dobnom rasponu. Također možete filtrirati svoju ciljanu publiku na temelju njihove razine interakcije.
To povećava šanse za konverziju u kombinaciji s promoviranjem vaše tvrtke općoj publici. Također možete pokrenuti ankete i natjecanja kako biste pronašli potencijalne ciljane kupce.
Kada imate digitalnu prisutnost, vašim će klijentima biti lakše komunicirati s vašom tvrtkom. Kada uključite svoju publiku i potencijalne kupce putem različitih digitalnih kanala, oni će se tješnje povezati s vašim brendom i vjerojatnije je da će poslovati s vama.
Osim toga, možete jednostavno odgovoriti na upite i pritužbe svojih kupaca putem internetskih platformi, bilo da je to vaša web stranica ili stranica na društvenim mrežama. Možete čak prikupiti povratne informacije o svojim proizvodima ili uslugama na ovaj način i vidjeti možete li iskoristiti neke od podataka za poboljšanje svojih ponuda.
Kada ostanete u kontaktu sa svojim klijentima, posebno nakon prodaje, to pomaže u izgradnji povjerenja i lojalnosti. Redovita interakcija s vašim klijentima također vam omogućuje da saznate gdje se možete poboljšati kako biste služili široj publici i ostvarili više prihoda.
Kao što jedan od najstarijih marketinških koncepata kaže: “Ako ljudi sedam puta naiđu na marku, počinju je prepoznavati.” Planiranim digitalnim marketinškim pristupom možete zauzeti središnju pozornicu i učiniti svoju marku vidljivijom željenoj publici. Kada više ljudi primijeti vaš brend i vidi vas u aktivnoj interakciji sa svojim kupcima, i oni će htjeti poslovati s vama.
Najočitija korist od postavljanja vašeg poslovanja na mrežu jest da pomaže u stvaranju boljih prihoda iskorištavanjem svih dostupnih digitalnih kanala. Čak se vidi da će tvrtke koje nemaju nikakvu digitalnu prisutnost i samo slijede konvencionalne marketinške pristupe vjerojatno izgubiti prilike da dosegnu populaciju novog doba koja prihvaća digitalni život.
Digitalna prisutnost ne samo da vam omogućuje da dosegnete više potencijalnih kupaca i promovirate svoj brend, već vam također omogućuje da ih potaknete da poduzmu željenu radnju. Ponavljanje ovog postupka dovest će do dosljednog stvaranja potencijalnih kupaca i povećanja konverzija.
Jedan od najboljih primjera tvrtke koja je povećala svoje prihode kada je postala prisutna online je Amazon. Amazon je počeo kao mala online knjižara 1998. godine i sada je jedan od najvećih online trgovaca u svijetu. Do 2019. godine, Amazon je zaradio više od 280 milijardi dolara u prihodima, što je znatno veće od bilo kojeg drugog trgovca u Sjedinjenim Državama.
Gore navedeno je samo nekoliko prednosti digitalne prisutnosti. Uz pomoć naprednih alata za digitalni marketing također možete pratiti izvedbu i ROI svojih marketinških kampanja te upotrijebiti podatke da biste vidjeli pokreću li one rezultate koje tražite. To vam također omogućuje da se brzo prilagodite promjenama, što je važna osobina na današnjem visoko konkurentnom tržištu.
Razgovarajte s našim stručnjacima da biste saznali više o digitalnom marketingu i vidjeli kako vam možemo pomoći da podignete svoje poslovanje na novu razinu. Unidigital pomaže poduzećima da transformiraju svoj brend kroz naš jedinstveni integrirani pristup pružanju poboljšanog digitalnog iskustva.
Nudimo uslugu izrade web stranica po povoljnoj cijeni.
Obrati nam se s povjerenjem za besplatne konzultacije.